Otworzyłeś lub planujesz otworzyć firmę, w której będzie pracowała niewielka liczba osób? Aby odnieść sukces, będziesz musiał skupić się na marketingu, pozyskiwaniu klientów, budowaniu marki i jednocześnie świadczeniu wysokiej jakości usług. To sporo pracy. Sprawdź, jak może Ci pomóc faktoring dla mikrofirm!
Jak działa faktoring w mikrofirmie?
Wstępny okres działania firmy – zwłaszcza niewielkiej i dysponującej ograniczonym budżetem – to czas, w którym losy biznesu są niepewne. Dzięki analizie rynku na pewno znasz sytuację w swojej branży, jednak nie wiesz, jak przebiega współpraca z konkretnymi kontrahentami. Większość z nich okazuje się uczciwa i terminowa, ale nie wszyscy. Niektórym zdarza się zapomnieć opłacić fakturę we właściwym czasie, inni z uwagi na ważniejsze wydatki odwlekają opłacenie do ostatniej chwili. Jeszcze inni – cóż – nie zamierzają zapłacić nigdy.
W tym miejscu na scenę wchodzi faktoring dla mikrofirm, czyli usługa, dzięki której nie musisz się martwić o to, kiedy ani czy w ogóle kontrahenci zapłacą. Od razu po wykonaniu usługi otrzymujesz pieniądze od faktora (firmy finansowej), dzięki czemu możesz opłacić wynajem biura, wypłacić pensję pracownikom czy też zainwestować w firmę i rozwijać ją.
Dla kogo jest faktoring dla mikrofirm?
Faktoring dla mikrofirm stanowi usługę dostępną dla znacznej większości przedsiębiorców. Możesz być początkujący i otwierać start-up, możesz jednak być na rynku od lat – staż działania firmy ma znaczenie, jednak bycie nowicjuszem nikogo nie przekreśla. Ponadto jest to oferta skierowana do różnorodnych branż oraz biznesów mających klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą. W zależności od profilu firmy otrzymasz inne warunki faktoringu, najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb.
Artykuł powstał przy współpracy z firmą AOW.pl.
Zdj. Shutterstock