Opinie Zbigniew Pussak Prywatny Gabinet Lekarski Usg Leczenie Radiojodem Wrocław

Szukasz miejsca, w którym będziesz mógł podzielić się opinią na temat danej firmy? Wejdź tutaj i opublikuj wpis. Śmiało!
Nadzieja

Opinie Zbigniew Pussak Prywatny Gabinet Lekarski Usg Leczenie Radiojodem Wrocław

Post autor: Nadzieja »

Hej! Czy wiecie jak pracuje się w tej firmie? Macie jakieś doswiadczenia?
sagolsa

Re: Opinie Zbigniew Pussak Prywatny Gabinet Lekarski Usg Leczenie Radiojodem Wrocław

Post autor: sagolsa »

Nie znam tego miejsca, ale w sumie mam tylko jedną przychodnię, w której moim zdaniem temat USG został profesjonalnie załatwiony - to Multimed, ale to było w Warszawie. Chyba największą różnicę robiło tam podejście do pacjenta - wizyta na godzinę, potwierdzenia, doinformowanie, pomoc, podpowiedzi - tam nic nie było załatwione na odwal się, wszystko z mega zaangażowaniem. No i na pewno sprzęt, którego nie widziałam jeszcze nigdzie. Nie znam się na tym, ale pachniał nowością. Od razu dostałam opis i zalecenia. Później jeszcze dzwoniłam, żeby coś potwierdzić i w każdym przypadku wszyscy mega mili. Szacunek.

skype na tablet overmax
meczoro

Re: Opinie Zbigniew Pussak Prywatny Gabinet Lekarski Usg Leczenie Radiojodem Wrocław

Post autor: meczoro »

Nie znam tego miejsca, ale jeśli macie do zrobienia badanie USG, to dzwońcie do Multimedu. Powinni Wam załatwić szybką wizytę i wyjaśnić temat. Na pewno odradzam podejście do wizyt na zasadzie - jakoś to będzie, pewnie się poprawi. To nie ma sensu. Zrobisz sobie USG, dostaniesz zalecenia, będziesz wiedzieć, co się dzieje i do jakiego specjalisty się udać. U nich wizyty masz na godzinę, sprzęt moim zdaniem nowoczesny, ludzi mieli. Nie ma z czym zwlekać.
justi88

Re: Opinie Zbigniew Pussak Prywatny Gabinet Lekarski Usg Leczenie Radiojodem Wrocław

Post autor: justi88 »