Budowa i remont

Kryzys na rynku nieruchomości – o trudnościach branży w dobie kryzysu opowiadają specjaliści z Voxcommerce

• Zakładki: 4


Kryzys na rynku nieruchomości odczuwają deweloperzy, jak i osoby prywatne, które kupują, a także wynajmuję mieszkania lub domy. Drogie i trudno dostępne kredyty, a także niepokój dotyczący stabilnego zatrudnienia w najbliższych latach powstrzymuje wielu inwestorów przed kupnem mieszkania. Niektórzy kupujący zamiast mieszkania z rynku pierwotnego decydują się na mniejszą nieruchomość z rynku wtórnego. Jak przetrwać trudniejszy czas i utrzymać sprzedaż nieruchomości z rynku pierwotnego w dobie spowolnienia gospodarczego?

Jak sprzedawać mieszkania z rynku pierwotnego w czasie kryzysu na rynku nieruchomości?

Gdy niemożliwe staje się obniżanie cen lokali (ze względu na utrzymujące się wysokie koszty materiałów oraz usług), konkurowanie na trudnym rynku wymaga ulepszenia działań marketingowych oraz sprzedażowych. Jest to trudne, bez zastosowania specjalistycznych narzędzi. 

Dlatego, chcąc konkurować z innymi firmami i utrzymać sprzedaż nieruchomości na satysfakcjonującym poziomie, należy korzystać z najlepszych, profesjonalnych narzędzi – jest nim program dla biur nieruchomości i deweloperów od Voxcommerce. Wyróżnia się on między innymi:

  • dostosowanie funkcjonalności do potrzeb branży nieruchomości
  • implementacja modułów oraz procesów, niezbędnych do prowadzenia skorelowanych działań marketingowych i sprzedażowych
  • rozbudowane moduły dla specjalistów ds. sprzedaży
  • moduł obsługi usterek, odbiorów i zmian lokatorskich, dzięki której łatwiejsza jest posprzedażowa obsługa klienta na najwyższym poziomie
  • modułem dla działu księgowości
  • strefą klienta, która ułatwia komunikację na linii biuro nieruchomości-klient
  • funkcjami niezbędnymi do analizy wyników poszczególnych działów i zaawansowane raportowanie

CRM dla biur nieruchomości Vox Developer znacząco ułatwia pozyskiwanie wartościowych leadów, a specjalistom ds. sprzedaży prowadzenie wielokanałowej komunikacji z nowym i powracającym klientem by zwiększyć zwrot wydatków na działania marketingowe. Dostęp do historii kontaktów z klientem oraz do dokumentów, moduł przypomnień i interaktywny kalendarz ułatwiają realizację działań sprzedażowych w dłuższym okresie.

Intuicyjna obsługa, dostępność oprogramowania za pomocą aplikacji na smartfony i moduły rozbudowane o różnorodne funkcje pozwalają wyprzedzać konkurencję, również w czasie kryzysu na rynku nieruchomości.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
9 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *